środa, 1 kwietnia 2015

ROCZEK!!!

Moi kochani!
Mamy Roczek!
To znaczy, prowadzę bloga już od roku.
Pierwszy rozdział pojawił się 15 kwietnia 2014.
Dziękuję wszystkim osobom, które chociaż raz tu zajrzały ;)
Ale najbardziej dziękuję trzem osóbkom:
Take a smile, Nikita Horan i Merc.
Chyba przeczytałyście najwięcej ;)
Zawsze gdy sprawdzam komy są tam wasze, za co dziękuję z 
całego serca ♥
Coraz bliżej wakacje i będę miała jeszcze więcej czasu na pisanie.
Gdy nie udzielałam się tutaj pisałam na WYA.
Zapraszam was na tamten blog ;)
Ale wracając do tego....
Postanowiłam wznowić pisanie.
Chociaż z góry przepraszam, bo wypadłam z rytmu i rozdziały
mogą trochę odbiegać od normy.
Więc zapraszam do czytania i mam nadzieję, ze pomimo
tej długiej przerwy ktoś tu jeszcze został ;)
Pozdrawiam ♥

2 komentarze:

Szablon by S1K