sobota, 13 grudnia 2014

Rozdział 33

-Ja zawsze chciałam poznać One Direction, ale nie tylko iść na ich koncert, ale przytulić i pogadać.-wszyscy się tego spodziewali, ale jak to zrobić?
Siedzieliśmy u Ashley aż nie zasnęła i pojechaliśmy do domu. 

***
-Ja nie wiem, jak mu to zrobimy-powiedziała, płacząc Marta
-Zabierzemy ją na koncert i kupimy wejściówki za scenę-powiedział Taylor
-Sprawdziłam na telefonie, teraz nie mają trasy, dopiero zaczną w wakacje.-zdołowała wszystkim tą wiadomością Alex
-Chodźmy spać, może coś wymyślimy.
Wszyscy poszli do siebie. Ta takie okropne, że nie damy rady spełnić jej marzenie. Ty dasz rade. Odezwała się moja podświadomość. Zrobię wszystko żeby Ash był szczęśliwa. Muszę to zrobić.

***
Wstałam dzisiaj strasznie szybko, zjadłam śniadanie i poszłam pod dom Grega. Musi mi dać adres Nialla. Wzięłam głęboki oddech i zapukałam w drzwi. Po chwili się otwarły.
-O Amy, hej. Co ty tu robisz?-mówił zaspany Greg
-Cześć. Mam ważną sprawę. Potrzebuję adresu Nialla.-mówiłam szybko
-Po co ci?-zapytał
-Muszę z nim porozmawiać.
-No nie wiem.
-To pilne, błagam cię!
-To dobrze.
***
Gdy zdobyłam adres Nialla szybko poszłam do domu.
-Ludzie jadę do Londynu.-krzyknęłam 
Pobiegłam do góry i najpotrzebniejsze rzeczy zapakowałam do torby.Gdy zeszłam na dół, wszyscy wciąż byli zdziwienie tym co powiedziałam.
-Co?
-Zawieź mnie na lotnisko. Spełnię marzenie Ashley-krzyknęłam i wyszłam

***
-Co ty chcesz tak w ogóle zrobić?-zapytał się mnie tata, gdy siedzieliśmy w samochodzie
-Mówiłam, spełnić marzenie. Lecę-powiedziałam i wyszłam

*Londyn*
Dawno mnie tu nie było, ale nic się nie zmieniło. Poszłam na postój taksówek i wsiadłam do pierwszej
-Dzień Dobry-powiedziałam
-Dzień Dobry, gdzie zawieść?
Podałam kierowcy kartkę z adresem Nialla. 

***
Wejść, nie wejść, wejść nie wejść. Oczywiście, że nie chce, ale muszę. Zamknęłam oczu i policzyłam do dziesięciu. Otwarłam oczy i zapukałam. Może go nie ma. Myliłam się. 


***************************
Czytasz=Komentujesz
Jakiś taki pokręcony rozdział, wiem xp
Zapraszam was do nowej zakładki
Informowani
Pozdrawiam ♥




2 komentarze:

  1. Wyobraź sobie słodkie oczka. Uwaga, a teraz wchodzę ja. Proszęęę... Daj next..... :)
    Świetne. WENY<3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K