czwartek, 25 grudnia 2014

Zapowiedź do części III

*Rok później*

Dwa miesiące po śmierci Ashley wyprowadziłam się od "rodziny" i zamieszkałam                                                                                                                    z Arianą. Razem pracujemy teraz w butiku. Wiadomo, że do czynszu dokładają 

nam się rodzice, czasami myślimy żeby sprowadzić jakiegoś współlokatora. 

Na grób Ash przychodzę w poniedziałki, środy, soboty i niedzielę. 

Niall.... A kto to jest Niall? O nim zapomniałam już kompletnie, tak mi się 

wydaje, wszystko z nim sobie wyjaśniłam. Czytam gazety i widzę w nich wesołą

minę Nialla i cieszę się z tego powodu, że wreszcie zapomniał. 

Wydaję mi się, że wreszcie mam normalne życie, w którym nie ma nagłych 

śmierci i historii miłosnych, no właśnie wydaje mi się.....



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dodałam szybciej niż myślałam ;)
Za dużo się nie dowiedzieliście, ale rozdział pojawi się
w miarę szybko, a w tym czasie
zapraszam was do zakładki
Pozdrawiam♥

2 komentarze:

Szablon by S1K