środa, 24 grudnia 2014

Rozdział 37 + Informacja + Wesołych Świąt!

*Miesiąc później*

*Perspektywa Amy*

To nie tak, że chciałam wykorzystać Nialla. Ja sama nie wiedziałam czy coś do niego czuje, czy nie. Teraz wiem, że nie jesteśmy dobie pisani. Spotkałam się z nim tydzień po śmierci Ashley. Wytłumaczyłam mu wszystko i dałam wolność, tak samo jak on mi. Życzę mu żeby znalazł tą jedyną, tą wymarzoną i wiem, że nie jestem nią ja.

*Perspektywa Nialla*

Nie kocha mnie, a ja muszę sobie z tym poradzić. Myślałem, miałem nadzieję, że wróci do mnie, że znów będziemy razem. Dałem jej wolność, chce żeby sobie kogoś znalazła. Ona mi też dała, ale minie sporo czasu zanim się w kimś zakocham. Była, jest, wyjątkową dziewczyną, ale najwyraźniej nie dla mnie. Chociaż to będzie cholernie trudne muszę do zaakceptować. 

Koniec części II

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To koniec części II. Czytając komentarze
domyślałam się, że spodziewacie
się, że Nialla będzie z Amy,a ty nic z tego...
Tą ważną informacją, jest to, że chce
napisać część III, ale to zależy od was
jeżeli chcecie wiedzieć co będzie dalej, więc
piszcie w komentarzach :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wesołych Świąt!
Piszę ten rozdział 24 grudnia, czyli w Wigilię :)
Chce wam życzyć wszystkiego najlepszego, dużo
zdrowia, szczęście i prezentów ;)
Mam nadzieję, że rok 2015 będzie jeszcze lepszy niż
2014 i że będziecie czytać III część;)
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego 
(Nie umiem składać życzeń xd)
Pozdrawiam♥


3 komentarze:

  1. Kochana zbytnio nie masz wyjścia i musisz napisać III część, bo oni muszą być razem. Może jestem głupia, ale w niektórych opowiadaniach lubię szczęśliwe zakończenia. ;) WENY <3 Czekam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K