poniedziałek, 29 grudnia 2014

Rozdział 39

-Hej-powiedziała wchodząc do środka
-Cześć-odpowiedziałyśmy
-Ciebie znam, a ciebie nie-powiedziała i popatrzał na Ari-Jestem Luke, a ty?
-Ariana, miło poznać
-Wzajemnie-powiedział i podszedł do lady-Wiesz gdzie jest moja babcia?-zapytał
-Poszła to kosmetyczki i kazała ci przekazać, że wróci za godzinę-odpowiedziałam 
-Cała Sara-powiedział i usiadł na kanapie 
-To sobie dość długo poczekasz-powiedziała Ar
-W tak miłym towarzystwie to mogę-powiedział
-Ja cię kojarzę, ale nie wiem skąd-powiedziała Ariana
-A skąd ja znam to pytanie-zaśmiałam się
-Zaśpiewać?-zapytał
-Gra w zespole-powiedziała szybko, chociaż fajnie byłoby usłyszeć jak śpiewa
-Aaaa! Teraz już kojarzę!-krzyknęła Ariana.

***
-Amy, idziemy się przejść?-zapytał nagle
-Tylko, że ja pracuje-powiedziałam
-Spokojnie ja cię zastąpię, dam sobie rade sama-powiedziała Ar
-No widzisz? Czyli możemy iść.-odezwał się Luke
-No okej-odpowiedziała i po chwili wyszliśmy
-Powodzenia-Ari szepnęła mi na ucho, gdy wychodziłam

***
Butki był w spokojnej dzielnicy, gdzie było więcej staruszków niż młodzieży, więc żaden fan Luke chyba nas nie napadnie. Po chwili weszliśmy do parku. 
-Łanie tu-powiedziałam
-Też tak myślę-odpowiedział
Szyliśmy, rozmawialiśmy, o wszystkim i o niczym aż w końcu usiedliśmy. Chociaż ja wolę chodzić niż siedzieć, ogólnie wolę coś robić, niż siedzieć bezczynnie. Rozmawialiśmy ze sobą ponad pół godziny, ale wiem, że trzeba wracać.
-Luke musimy wracać-powiedziałam
-Już?-zapytał zasmucony tą wiadomością
-No-powiedziałam i poszliśmy do butiku

***
-No nareszcie jesteście!-krzyknęła Sara 
-Babciu!
-Ja ci tu dam babcie, łazisz gdzieś i jeszcze moją pracownice wyciągasz.
-No babciu, weź przestań-powiedział i ją przytulił
-No dobrze. My wychodzimy, a wy zajmijcie się salonem. Do widzenia.
-Cześć dziewczyny-powiedział Luke i wyszli 
-No hej-powiedziała Ar
-Pa
-Ja znam to spojrzenie-powiedziała
-Co? Jakie?-zapytała zdziwiona
-Ty wiesz jakie, dobrze wiesz-dodała
-Przestań.

***********************
Czytasz=Komentujesz
Jak się podoba? ;)
Pozdrawiam♥

2 komentarze:

Szablon by S1K